Skip to content

PKP Intercity informuje o kontakcie z biurem obsługi klienta

PKP Intercity jest największym z głównych polskich przewoźników kolejowych. Obsługuje wszystkie przewozy pasażerskie na polskiej sieci kolejowej, a także szereg tras międzynarodowych.

W ten sposób pełni rolę swoistego koordynatora całej działalności kolejowej w Polsce: jeśli potrzebujesz skontaktować się z innym przewoźnikiem kolejowym, PKP informacja telefoniczna zawsze dysponuje odpowiednim numerem telefonu lub adresem e-mail, aby Ci je przekazać.

Pod numerami infolinii PKP Intercity można uzyskać informacje o rozkładach jazdy i statusie podróży. Można również dzwonić w celu zakupu biletów lub przewozu rowerów.

Najłatwiejszym sposobem skontaktowania się z PKP Intercity jest zadzwonienie na ogólną infolinię spółki pod numer 703-200-200 (jest to numer premium i nie będzie dostępny w niektórych sieciach komórkowych).

3 komentarze

  1. Jula
    9 czerwca 2022 @ 11:34

    Jestem bardzo zadowolona z pomocy, jaką zaoferowali mi konsultanci pkp intercity. Są oni bardzo mili i pomocni.

    Zawsze natychmiast odpowiadają na moje pytania i są bardzo wyrozumiali, gdy muszę coś zmienić lub poprosić o więcej informacji.

  2. Jan
    9 czerwca 2022 @ 12:01

    Konsultanci są mili i pomocni. Mają świetne podejście i zawsze są chętni do pomocy.

  3. Krystian
    9 czerwca 2022 @ 12:03

    Jak dobrze że jest takie biuro obsługi w pkp intercity. Konsultanci są bardzo pomocni i często odpowiadają na moje pytania w odpowiednim czasie.

Dodaj komentarz