Skip to content

Orange rozszerza swoją działalność w internecie zamykając przy tym salony

Spis treści

Orange modernizuje swoje placówki handlowe do nowego projektu Best Retail Network, który wykorzystuje rozwiązania widoczne wcześniej tylko w większych Smart Store’ach. Na koniec czerwca 2022 roku Orange miał 392 placówki zmodernizowane do nowej wizualizacji, w porównaniu do 369 na koniec 2021 roku.

Według badania Kantar Orange był najwyżej ocenianą marką salonów transakcyjnych w pierwszej połowie 2022 roku. Klienci polecający wizytę w salonie Orange robili to częściej niż ci, którzy odwiedzili konkurencję. W celu wsparcia sprzedaży i obsługi Orange skupił się na rozwoju aplikacji Mój Orange. Sprzedaż online była wspierana przez kampanie oparte na aktualnych wydarzeniach i behawioralnych profilach klientów, a także ciągłą pracę nad optymalizacją procesów. Udział sprzedaży w kanałach cyfrowych odnotował dalszy wzrost do ponad 17%, co jest zgodne ze strategicznym celem osiągnięcia 25% w 2024 roku.

Pierwsza połowa 2022 roku była dla sieci agencyjnej okresem bezprecedensowego wzrostu. Liczba klientów wzrosła o 30% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, a średni miesięczny przychód na klienta wzrósł o 20%.

Aby zapewnić kontynuację tego trendu, wdrożono zmiany w sposobie prowadzenia kampanii, tak aby osiągnąć jak najwyższą efektywność przy zachowaniu rentowności.

Główną innowacją było wprowadzenie we wszystkich Call Center narzędzia, które wykorzystując modele predykcyjne, minimalizuje ryzyko utraty klientów, którzy nie mają umowy lojalnościowej, poprzez selekcję baz i próbę skonstruowania oferty dostosowanej do nich.

Orange posiada stronę infolinii, gdzie dostępne są wszystkie dane kontaktowe ich operatora. Na portalu telefon orange można również znaleźć numer do konsultanta oraz numer pomocy technicznej.

3 komentarze

  1. Julia
    17 sierpnia 2022 @ 11:23

    To jest podejście lidera telekomunikacji. Myślę, że tak powinna działać firma o takim prestiżu w branży.

  2. Bożena
    17 sierpnia 2022 @ 11:26

    Uważam, że firma powinna być prowadzona w taki sposób, aby było jasne, że jest odpowiedzialna i ma ostateczne zdanie we wszystkich sprawach związanych z telekomunikacją. Myślę, że firma powinna być prowadzona w sposób umożliwiający wysoki poziom przejrzystości, tak aby pracownicy wiedzieli, co się dzieje i jak mogą się do tego przyczynić.

  3. Zygmunt
    17 sierpnia 2022 @ 11:29

    Rozumiem, jak stworzyć skuteczną strategię komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Chce mieć pewność, że pracownicy otrzymują informacje, których potrzebują, że klienci wiedzą, co się robi i że zawsze mamy na uwadze te dwie strony komunikacji przy podejmowaniu decyzji o tym, jak działa jako firma.

Dodaj komentarz