Skip to content

Jak skontaktować się z obsługą klienta Vinted

Vinted to międzynarodowa społeczność oferująca usługi za pośrednictwem prostej aplikacji, która w ostatnich latach stała się bardzo popularna. Pozwala ona kupować i sprzedawać ubrania po niższej cenie lub zarabiać pieniądze na sprzedaży ubrań, których już nie nosisz.

Obecnie kupowanie i sprzedawanie za pośrednictwem platform cyfrowych jest bardzo łatwe, ale zawsze będą istniały wątpliwości co do ich wykorzystania. Często zdarzają się też reklamacje z powodu trudności w przeprowadzeniu transakcji, dlatego czasem trzeba założyć teczkę obsługi klienta. Dziś pokażemy, jak skontaktować się z obsługą klienta Vinted, aby zgłosić reklamację lub zapytanie.

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem serwisu Vinted lub po prostu chcesz uzupełnić swoją wiedzę na jego temat, możesz znaleźć pomocne wskazówki i porady na forach.

Jako użytkownik Vinted być może zauważyłeś, że nie mamy numerów telefonów ani adresów e-mail dostępnych w przypadku roszczeń, zapytań lub skarg. Spersonalizowany kontakt z Działem Obsługi Klienta można nawiązać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Vinted kontakt.

Rozumiemy, że może to być niewygodne dla niektórych użytkowników, którzy wolą komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu. Wierzymy jednak, że jest to najskuteczniejszy sposób, w jaki możemy Ci pomóc i rozwiązać wszelkie problemy, jakie możesz mieć. Nieustannie pracujemy nad udoskonalaniem naszych systemów, aby móc zapewnić lepsze wsparcie wszystkim użytkownikom.

Fora te można znaleźć w witrynie Vinted pod adresem menu “O Vinted”, w podtemacie “Społeczność”. Wiele tematów jest w języku francuskim, ponieważ jest to język, którym posługuje się największa liczba użytkowników Vinted, ale są też tematy w języku hiszpańskim. Poświęć trochę czasu na przeczytanie kilku z nich, a na pewno znajdziesz pomocne wskazówki dotyczące kupna i sprzedaży.

3 komentarze

  1. Ela
    23 czerwca 2022 @ 12:10

    To wielka przyjemność móc skontaktować się z pracownikami Vinted.

    Wiem, że są zajęci, więc cieszę się, że mają czas, aby z nami porozmawiać.

  2. Jan
    23 czerwca 2022 @ 12:11

    Odbiegając od tematu, podoba mi się opcja dodania zdjęcia przed potwierdzeniem zamówienia, w ten sposób mogę sprawdzić, czy zamawiany przedmiot jest taki sam jak w opisie produktu i na zdjęciach.

  3. Tadek
    23 czerwca 2022 @ 12:12

    Z niecierpliwością czekam na rozwój waszej firmy i nowe funkcje, które będziecie mieli w przyszłości!

    Jestem gotów wspomóc Was w rozwoju działalności.

Dodaj komentarz