Skip to content

PKP Intercity szuka wydawcy magazynu dla pasażerów

Wybrana przez PKP Intercity firma będzie odpowiedzialna za zaprojektowanie szaty graficznej magazynu, podzielenie go na działy tematyczne oraz wydanie każdego numeru w wersji elektronicznej i drukowanej. Spółka przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości powierzenia wybranej firmie wykonania dodatkowego numeru czasopisma w wersji drukowanej do maksymalnie 4 numerów wydanych w wersji elektronicznej.

Spółka informuje, że magazyn “Podróżuj z PKP Intercity” będzie udostępniany klientom i pasażerom, i będzie miał charakter magazynu pokładowego. Spółka informuje, że tytuł ten umożliwi skuteczną realizację założonych celów wizerunkowych i komunikacji strategicznej, będąc środkiem do budowania pozytywnego wizerunku PKP Intercity jako nowoczesnego przewoźnika, dbającego o komfort i bezpieczeństwo podróży. Będzie on przeznaczony dla pasażerów podróżujących w wagonach I i II klasy pociągów Express InterCity Premium oraz dla klientów w Punktach Obsługi Klienta PKP Intercity. Firma Intercity Telefon pomoże w sprawach związanych z PKP.

Głównym celem wydawania tego tytułu jest informowanie klientów i pasażerów o wszystkich usługach oferowanych przez PKP Intercity podczas ich podróży. W magazynie znajdą się m.in. artykuły o tym, jak przygotować się do podróży, jak wybrać bilet, jakie są korzyści z korzystania z usług PKP Intercity, gdzie można znaleźć informacje o kursowaniu pociągu, jakie są zasady korzystania z komunikacji miejskiej w różnych krajach itp. Znajdą się w nim również informacje o promocjach organizowanych przez PKP Intercity i jej partnerów.

Magazyn ma wpływać na budowanie pozytywnego wizerunku przewoźnika, zachęcać do wyboru pociągu jako środka transportu, podkreślając zalety takiej formy podróżowania (komfort, nowoczesność, bezpieczeństwo), charakteryzować się zróżnicowaną tematyką typu lifestyle – artykuły dla kobiet, mężczyzn, a także treści skierowane do różnych grup zawodowych i wiekowych (m.in. biznesmenów, studentów, seniorów, dzieci). Tematyka magazynu ma nawiązywać do zagadnień i obszarów związanych ze spółką, tj. podróży, celów, do których docierają pociągi przewoźnika, ma promować miejsca i wydarzenia, do których można dotrzeć pociągami.

Koncepcja redakcyjna powinna opierać się na następujących głównych założeniach:

1) Magazyn powinien charakteryzować się wysoką jakością treści i szaty graficznej;

2) Magazyn powinien odzwierciedlać aktualne trendy i wydarzenia w kulturze;

3) Czasopismo powinno być skierowane do szerokiego grona czytelników z różnych grup wiekowych i zawodowych;

4) Zawartość czasopisma powinna być na tyle różnorodna, aby każdy czytelnik mógł znaleźć w nim coś interesującego dla siebie;

5) czasopismo powinno zawierać informacje przydatne dla tych, którzy często podróżują lub chcą rozpocząć swoją pierwszą podróż pociągiem.

 

4 komentarze

  1. Jan
    27 czerwca 2022 @ 16:35

    PKP to firma, która ma się dobrze i jestem przekonany, że będzie się rozwijać. Dzieje się tak dlatego, że w tej firmie pracują naprawdę odważni i pracowici ludzie.

  2. Ludwik
    27 czerwca 2022 @ 16:35

    Z przyjemnością informuję, że PKP ma się dobrze i cieszę się, że będę mógł z Wami współpracować w przyszłości.

    Ludzie w tej firmie są naprawdę odważni i oddani – to dzięki nim mamy tak solidne podstawy!

  3. Roman
    27 czerwca 2022 @ 16:36

    Jestem zachwycony, że tak dobrze sobie radzi. Pracownicy i kierownictwo wykonują świetną pracę i jestem pewien, że to dopiero początek ich drogi.

  4. Hania
    27 czerwca 2022 @ 16:46

    Jestem zachwycony, że tak dobrze sobie radzi. Pracownicy i kierownictwo wykonują świetną pracę i jestem pewien, że to dopiero początek ich drogi.

    Magazyn zostanie wydany na medal.

Dodaj komentarz